influencer Maria

Greta/Klimatfrågan Meta–debatten

By 27 april, 2019 No Comments

INLÄGGET ÄR ETT REKLAMSAMARBETE MED NESTLÉ/ VICTORINOX

Artikel av: Maria Danielsson, 27 april 2019

Copyright Mariablogg 2019. All rights reserved

Jag som skribent och samhällslärare vill hänvisa till en väldig bra artikel skriven av min favorit skribent Johan Hakelius på tidnigen FOKUS- Sveriges nyhetsmagasin. Tidningen skriver om Ekonomi, Inrikes- utrikespolitik, Kultur, Krönika, årets svensk.

Antingen är man en rövhatt eller en tärna i Gretas Lucia tåg.

Artikel hänvisningslänk: Johan Hakelius https://www.expressen.se/kronikorer/johan-hakelius/antingen-ar-man-en-rovhatt-eller-tarna-i-gretas-luciatag/

Tidningen Fokus: https://www.fokus.se/author/johanh/

  

swiss army knife victorinox vs wenger

This is thе basic component of the Swiss Army knifе.

Tidnigen Resume den 26 april 2019:

Hänvisar även till tidningen Resumes artikel om varför Greta ej tog emot Pris Guld ägget, Titanpriset och förmodligen gällande övriga priser.

”Titanpriset går till nyskapande kommunikation som inspirerar människor och bryter konventioner för hur företag och organisationer kan agera i samhället. Styrelsen i Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm) var helt enig om att ge årets Titanpris till Fridays For Future, den globala klimatrörelsen för skolungdomar som startades av Greta Thunberg och hennes strejk utanför Sveriges Riksdag förra året. Fridays for Future valde dock att tacka nej till att ta emot priset. Det skriver Komm i ett pressmeddelande”.

Källa:https://www.resume.se/nyheter/artiklar/2019/04/26/darfor-delades-inte-nagot-titanpris-ut/ Publicerat den 26 april 2019

 

Leave a Reply